Pametnejši, hitrejši, boljši

  • Šifra artikla:
  • Cena z DDV: 24,90 €
  • Popust: 0,00 %
  • Spletna cena z DDV: 24,90 €
Nazaj Dodaj v košarico

Splošen opis

Avtor odmevne uspešnice Moč navade v svoji novi knjigi s pomočjo skrbnega raziskovanja, pri katerem se opira na znanstvena dognanja, psihologijo, vedenjsko ekonomijo in poglobljene intervjuje z različnimi uspešnimi posamezniki ter strokovnjaki – nevrologi, psihologi, piloti, generali, direktorji, filmskimi ustvarjalci, igralci pokra in kognitivnimi znanstveniki –, skuša čim bolj jasno opredeliti, kako »deluje« učinkovitost. Duhigg izboljšanje učinkovitosti namreč opredeljuje z:

 

izpostavljanjem skupnih značilnosti, ki ločujejo učinkovitejše posameznike in podjetja od manj uspešnih,

ustvarjanjem sistemov za pravilno odločanje,

sprejemanjem ustreznih prihodnjih poslovnih in zasebnih izzivov ter z

jasnim načinom zbiranja in obdelave podatkov, kar omogoča skupinam in posameznikom, da svoje težave spremenijo v priložnosti.

 

Skozi napeto in spretno izpisane zgodbe posameznikov, podjetij in drugih institucij, vam knjiga Pametnejši, hitrejši, boljši v osmih jasno opredeljenih osnovnih konceptih s konkretnimi napotki razkriva, kako predrugačiti in izbrati vsakodnevne odločitve na tak način, da prihranite čas, ohranite nadzor in motivacijo ter v življenju postanete učinkovitejši in produktivnejši.

 

Kadrovski analitiki pri Googlu so se lotili večletnega projekta, pri katerem so raziskovali, katere delovne skupine najbolje delujejo in zakaj. Preberite, kaj so ugotovili.

 

Zakaj je strmoglavilo letalo družbe Air France, čeprav za to ni bilo nobenih pravih razlogov, in zakaj se je posadka letala družbe Quantas temu uspela izogniti, čeprav so bile prizadete skoraj vse vitalne funkcije njihovega letala.

 

Ustvarjalci celovečerne risanke Ledeno kraljestvo so se pri kreiranju filmske zgodbe znašli v slepi ulici – kakšne spremembe so naredili pri delovni ekipi, da so na koncu ustvarili enega najbolj opaznih animiranih filmov zadnjih let.

 

CHARLES DUHIGG je nagrajeni raziskovalni novinar New York Timesa, sicer diplomant harvardske poslovne šole in univerze Yale. Kot član ekipe je leta 2013 prejel Pulitzerjevo nagrado za serijo člankov o poslovnih prak­sah podjetja Apple. S knjigo Moč navade nam je pokazal, zakaj navade obstajajo in kako lahko nanje vplivamo ter jih spremenimo. V svoji novi knjigi Pametnejši, hitrejši, boljši pa raziskuje koncepte učinkovitosti in produktivnosti. S prepletom znanstvenih dognanj in izvirnih ter poučnih resničnih zgodb oseb in institucij, Duhigg predstavi ključne značilnosti učinkovitosti – od motivacije in postavljanja izzivalnih, a realnih ciljev, do osredotočenja in pravilnega odločanja –, ki so skupne uspešnejšim posameznikom in podjetjem.

 

»Kot mu je uspelo že v Moči navade, Charles Duhigg v knjigi Pametnejši, hitrejši, boljši, preplete najnovejše znanstvene dosežke, poglobljeno pripovedovanje in široko zasnovane zgodbe, s tem pa nam prikaže popolnejši in bolj človeški način razmišljanja o tem, kako in kdaj se dejansko zgodi učinkovitost. Pri tem mu uspe preokviriti celoten kulturni kontekst: biti produktiven ni samo vsakodnevna lista reči, ki jih je treba opraviti. Gre za pogled na naše življenje kot na serijo odločitev in razumevanje, da imamo vpliv na to, kako razmiš­ljamo o svetu.«

– Susan Cain, avtorica knjige Tihi

 

»Ne samo, da boste z namigi iz knjige Pametnejši, hitrejši, boljši lahko postali učinkovitejši, prihranili si boste tudi čas in trud, saj boste ob branju te knjige spoznali zaokrožen sistem idej in načinov, ki vodijo v osebno odličnost.«

– Chicago Tribune